Tuesday, February 12, 2013

ting tong!!!

haiiii...saya kembali lagi =)
dah lama rasanya tak jenguk blog ni..mungkin dah bersawang..haha
last update pun setahun yg lepas..wahh cepatnya masa berlalu!!
mungkin banyak benda yg berlaku dalam setahun ni..
nak tahu apa yg berlaku kepada saya???
Jom!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Aku dah bertunang!!!

Rasa cepat masa berlalu..,masuk hari ni dh genap dh 3 bulan lebih aku menjadi tunangan si dia..
walau bagaimanapun, suasana majlis pertunangan kami agak meriah++..hehe
terima kasih kepada si dia yang bersungguh-sungguh nak ambil aku sebagai wife..
i'm very proud of u my dear..
walaupun baru setahun membina kerjaya tapi dah pandai simpan duit untuk future life..
asalkan kita dapat bina hubungan yang halal.. =)
-
-
-
-
-
-
-



sekitar majlis pertunangan kami...


-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



My BFF wedding!!!

Selang 2 bulan dari majlis pertunangan aku my fren plak kawen..memang happening tambah2 my tunang ada bersama time tu..tapi 1 benda yang mengecewakan aku, aku tak dapat pakai baju sewarna dengan pengantin gara-gara baju yang aku tempah tu tak penuhi piawaian yang aku nak..haha tapi baju aku sedondon dengan my tunang walaupun tak dirancang!!! Tahniah buat my fren Syikin dan suami..semoga cepat2 dapat baby..hehe
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Sekitar majlis perkahwinan my bff..






-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-







My sis bertunang!!!

Baru 3 hari lepas bersamaan raya cina, my sis pulak bertunang...alhamdulillah sekurang-kurangnya aku tak langkah bendul bila kawen nanti..rancangnya nak buat majlis 2 sekali aku..wait n see yaa...
-
-
-
-
-
-
-
-
-





Sekitar majlis pertunangan my sis..





-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Heyy!! Today's my birthday!!!

umur aku dah 23 tahun!!! Alhamdulillah =)

No comments:

Post a Comment